sobota, 8 marca 2014

Mały spacer.

Aj ostatnio pogoda nie rozpieszcza więc jak słoneczko tylko wyszło to zaraz migusiem na spacerek. Koleżanka pokazała mi nowe trasy i powiem wam- jest tam pięknie zielono, spokojnie  i z dala od spalin.  I cóż ja mam na sobie? Stare dobre proste jeansy z polszy, wysokie trampki Adidasa, do tego ten nowy i już ulubiony miętowy sweterek oraz skóra- tym razem koloru ala niebieskiego. No i o to mała sesyjka- bo w końcu miał mi kto zrobić zdjęcie heheh :D











5 komentarzy:

  1. No trzeba korzystać każdy dzień słoneczny :)
    Fajny wózek :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja witam z ovu:) Pozdrowienia i buziaki dla dzieciaczków;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super spacerek w super pogodę :) Jak Wam się sprawdza taki szeroki wózek? Nie ma problemów np w sklepie? Pozdrawiamy cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękujemy za miłe słowa. wózek jest genialny i moge go polecić bez oporów- a i mieszczę sie w większości sklepów i drzwi :) dokładniej opisałam go w styczniowym poście :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń