poniedziałek, 30 marca 2015

Pampers czy dada?? Oto jest pytanie...

   Z cyklu ciekawa mama testuje: pieluchy. No i to odwieczne pytanie: Które są najlepsze? Które bardziej chłonne? A które przystępne cenowo?
   Każda kobieta widziała kiedyś reklamę oryginalnych Pampersów- na dwie pieluchy wylewają płyny, po chwili przykładają papierek i włala: pampersa papierek suchy, innej pieluchy niestety nie. Z czystej matczynej ciekawości postanowiłam w domu odwzorować reklamę :D

Do mojego testu użyłam oryginalnego pampersa nr 5, Dady pantsy  nr 4,  nowej Dady- Extra cienkiej nr 5 oraz zwykłej Dady nr 5.

 Do każdej szklanki wlałam po tyle samo płynu- 100 ml- zabawiłam go sokiem i wylałam na pampersy.
Pieluchy miały trochę czasu na wchłonięcie płynu, potem nadszedł czas na test papieru toaletowego :D

Papier toaletowy przyciskałam ręką do każdego pampersa- po 10 sekund. Pierwsze dwa osobniki to  Pampers i Dada pantsy. Jak widać, nie ma żadnego mokrego śladu.
Kolejne dwa to Dada Extra Cienka i Dada zwykła. Na tych dwóch pieluchach widać już odbijające się kropelki płynu. Więcej w Dadzie 'grubej'

No i coż o tym myslimy?? Kto wygraywa, kto przegrwywa? Myślę,że Najgorzej z tej oto czwórki wypadła Dada ze starej 'grubej' serii. Chociaż uważam,że taka znikoma ilość kropeczek na papierze, to i tak jest dobry wynik, jako produkt z supermarketu. Tak na marginesie to dla mnie znacznie gorzej wypadają Pampersy typu- Sleep& Play! Po pierwsze jak dziewczyny były małe, to strasznie nas uczuliły! Do tego są tak mało chłonne,że dla nas nie nadają się w ogóle do codziennego użytku, chyba że przebierałabym dzieci co godzinę....Przy tym nie trzymają płynu- co nie omieszkałam kiedyś sprawdzić. Pampersy były po-drzemkowe, a produkty tej samej marki- Pampersy Pantsy i słynne pomarańczowe Sleep&play.

   No ale wracając do testu-  jaki werdykt? Powiem tak. Jeżeli jestem w stanie kupić zielone Pampers w cenie Dady- to wybieram Pampersa. Czemu? Bo jednak ich wkład jest nieco inny. Płyn zmienia się w żel i w porównaniu do Dady- wchłania się on znacznie szybciej. Lecz patrząc na test papieru- nie ma to późnej większego znaczenia. Dady Majtki- zero przecieków przy teście papieru, lecz niestety rozmiarowo ubogo- bo dostępne są tylko 4 i 5- więc nie ma mowy o noworodkach. Jak już wspominałam Dada starego typu wypadła najgorzej, niż jej młodsza- Super cienka siostra. Jednakże nowszy model jest o około 3 złote droższy. Czy jest to warte swojej ceny? Hmmm

     Podsumowując. Używałam wielu dostępnych na rynku rodzai pieluch i jak dla mnie w Dadzie jest równowaga miedzy jakością a ceną, ale jak Pampers jest w promocji- to nie zastanawiam się dwa razy- i wybieram zielonego kolegę. Pomarańczowego osobnika nawet nikomu nie polecam.....

6 komentarzy:

  1. U nas uczulenie wywołała Dada (i u syna i u córki), za to bezbłędnie sprawdzają się właśnie Sleep&play:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zakładam w dzień po domu pomarańczowe papersy, a zielone na noc i na wyjścia. a dady nie używamy bardzo syn mial pupe po niej odparzona :( http://soundlymalinkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. My używaliśmy przez jakiś czas głównie Pampersów teraz przerzuciliśmy się na Rossmannowskie pampersy i jestem z nich bardzo zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Drogie Różowe Cuda,
    jeśli byliby Państwo zainteresowani kontaktem z marką Pampers, serdecznie prosimy o kontakt na adres email: blogi@partnersi.com.pl
    Z pozdrowieniami,
    Biuro prasowe marki Pampers

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam !
    Mamy dziecko 8 dzień w domu używamy 1 kupiłem do szpitala żonie pampersy 1 bo w biedronce nie było dada 1 jak wróciła ze szpitala zakupiłem dada 2 bo były w promocji mega pac. Pampersy dostaliśmy jeszcze w szpitalu jak żona wychodziła i NIE POLECAM DADA bez porównania są leprze pampersy !!!!!!!!!!!!! Po tym jak się skończyły pampersy zaczęliśmy zakładać dada dziecko jadło co 1.30-2h dada był cały czas napuchnięty jak gąbka musieliśmy zmienić co karmienie pieluchę męczarnia niesamowita dziecka i nas po 1 dniu pojechałem kupić pampersy starczają spokojnie na 3-5 karmień chyba że dziecko kupkę zrobi wymieniamy je co 6-8 h jak nie ma kupki. Mam z żoną porównanie i proszę ludziom nie wmawiać że dada są tańsze i też dobre jakościowo !!!!!!! Pisze 2 raz młodzi rodzice nie sugerujcie się tym co na forach piszą myśmy też się sugerowali i jw. napisałem mieliśmy porównanie to co niby zaoszczędziłem nazakupie dada to w sumie wymieniałem co 2 h pisze wkurzony tego posta bo zakupiłem z dada mega pac i w sumie wyrzuciłem kasę w błoto nie polecam sami sprawdzicie kupcie małą paczke dada i pampersa zakładajcie np. najpierw pampersa do wyczerpania a potem dada zrobicie to co my po 1 dniu !!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam 9 miesięczną córkę i zrobiłam test, bo akurat mam w domu Pampersy Active Baby i Dade, wlałam po pół szklanki wody zabarwione sokiem malinowym, poczekałam 5 min i niestety, Dady, których dotąd używałam, mokre, pampersy suche, choć bardziej napuchnięte ale to chyba dobrze, bo tak jak w reklamach obiecują, trzymają wilgoć z dala od pupy dziecka :) Jak tylko jest promocja na Pampersy nie są wiele droższe od Dady i dziecko ma dłużej ''sucho''. Poza tym, Dady są sztywne i często córka miała otarcia na brzuszku i pachwinach od Dady.

    OdpowiedzUsuń