środa, 30 kwietnia 2014

Stylowa Środa czyli czerń i biel.

    No to dzisiaj mamy kolejną mamusiową stylizację. Taka codzienna- na długi spacer. Myślałam,żeby się lekko wystroić- jakieś buciki na obcasie czy cuś- ale u nas to wszędzie górki są! a pchać te małe kloce w szpilkach pod górę mi się nie uśmiecha :)

   No więc cóż mamy na sobie? Ukochane stare jeansy z Primarka w które się ciągle mieszczę-mimo przytulenia kilku dodatkowych kilogramów. Do tego czarna bluzka- prezent od jednego z portali internetowych . Na wierzch kurtka z eko skóry w odcieniu ciemnego granatu firmy Orsay. Nie czarna? Nieee- bo trzeba troszkę tą czarną stylizację załagodzić.
  No to teraz buty- zresztą ważna część kobiecej garderoby. Jakbym ubrała czarne to by było już za ciężko, więc do kontrastu wybrałam białe cichobiegi z Nike. Jak  na dole coś białego, to i  na gorze też trzeba coś dać. Niestety torebka odpada- bo chyba na głowie bym ją nosiła :P więc wybrałam białą dekoracyjną chustę na szyję.

   No ale  kto tam jest ze mną na drugim zdjęciu? To jest mała Julka, a mnie nazywają jej drugą mamą. Czemu? Bo byłam przy jej porodzie i było to-poza porodem mojej dwójki- jedno z najpiękniejszych przeżyć w moim życiu :D

 I tyle- prosto wygodnie i chyba nawet wygląda ok :D



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz