środa, 2 kwietnia 2014

Mama poleca zdolne babeczki :)

Moi drodzy czytelnicy. Dzisiaj chciałabym wam polecić kilka kobitek, które swoimi utalentowanymi rękoma potrafią wyczarować cuda.
 Zacznijmy od mojego najnowszego nabytku- szydełkowych piękności.
  Jak byłam z wizytą u moich rodziców odwiedziła mnie koleżanka- Ania. Jej córka miała cudowną fioletową czapusię- jak się okazało- zrobioną własnoręcznie przez ową znajomą. Nie mogąc wyjść z podziwu postanowiłam,że tez chce takie czapki dla moich dziewczyn, lecz żeby być oryginalną zamówiłam pszczółki :) hehehe. Dwa dni później odbierałam te cuda i nie mogłam wyjść z podziwu,ze można coś tak fajnego tak szybko wykonać. No to idąc za ciosem zamówiłam jeszcze opaski i buciki do chrztu :) wszytko jest przepiękne a przy tym miękkie i wygodne :)
Jeżeli chcielibyście coś u tej pani zamówić zapraszam tutaj:https://www.facebook.com/ania.bil.3





  Pozostałe dwie kobietki już znacie z poprzedniego posta.
 Patrycja i Karolina to tez uzdolnione kobietki. Patrycja wykonała dziewczynom te śmieszne pluszaki, ale na jej stronie jest mnóstwo ślicznych- ręcznie wykonanych łaszków-i nie tylko. Mi najbardziej podoba się sukienka ala z rodziny Adamsów :) Zajrzyjcie na jej stronę :) polecam: http://totolijo.pl/





 No i Karolcia. Ta dziewoja wykonuje przepiękną biżuterię. Kolia ślubna wykonana przez nią dla pewnej pani prostu mnie urzekła! No i oczywiście komplet, który dostałam w prezencie jest cudowny :)
Jej prace znajdziecie tutaj: http://bizuteriazpasja.blox.pl/html






Jest jeszcze jedna pani...ale to już innym razem.....Bo ja cenię kobiety, które własną ciężką pracą tworzą cuda :)

  

8 komentarzy:

  1. Cudne to wszytsko :) My też mamy jedną czapeczkową specjalistkę :) Ja próbuję swoich sił na szydełku i robię Malinom sukienki na chrzciny! Czasu mam już bardzo mało, ale robota idzie do przodu :) Jak się dowiedziałam, że będę mieć dwie córeczki, to chciałam im uszyć szmaciane lalki, ale tylko na dobrych chęciach się skończyło. Sukieneczki wzięłam już sobie za punkt honoru!

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne te kolczyki ! Zreszta jak wszystko co recznie robione z sercem :) x

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja robiłam na szydełku lata temu i korci mnie,zeby spróbować znowu....lecz czasu brak!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super s te czapeczki ! :D
    Zapraszam do siebie :)
    www.mama-lenki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odwiedzam was często, ale na urlopie po prostu czasu brak na dłuższe posiedzenia :)

      Usuń
  5. Pszczółki mnie rozwalili!! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam autokorekte!! rozwaliły miało byc ;)

      Usuń