czwartek, 11 grudnia 2014

Święty Mikołaj istnieje??

      Mikołaj. W dzieciństwie największy bohater roku, bo to on przynosił rzeczy, o których dzieci marzyły przez cały rok. Z wiekiem magia Mikołaja niestety gaśnie, ale ja postaram się o to,aby moje dziewczyny wierzyły w Mikołaja jak najdłużej. Czemu? Bo przecież w tym tkwi magia Świąt czyż nie??
   U nas w domu zawsze było mówione,że to Mikołaj przynosi prezenty. Do tej pory pamiętam z rodzinnego domu jedną sytuację. Ja z moją siostrą i bratem siedzieliśmy w swoich pokojach. Nagle usłyszeliśmy dzwoneczki i szuranie papierem. Wszyscy szybko wybiegliśmy do stołowego a tam tata stał przy otwartym oknie, a mama  przy choince pod którą było pełno prezentów. Mój tato powiedział,że niestety spóźniliśmy się, bo Mikołaj już poszedł roznosić kolejne prezenty. Nasze zaskoczenie ale i zadowolenie było przeogromne. Takiego samego szczęścia i zadowolenia chciałabym dać moim dziewczątkom jak jak najwięcej, więc już w tym roku poszłyśmy na mikołaja do Domu Kultury. Był mały teatrzyk, aniołek i rozdanie prezentów. W kluczowym momencie podejścia do Mikołaja Weronika zaczęła płakać, a Hania oglądała się za aniołkiem. W sumie nie dziwie się Weronce, bo ten mikołaj do najprzystojniejszych nie należał :P
   Już za kilkanaście dni Wigilia. Ja swoje prezenty już popakowałam a wy?
Ps: Wiecie,że u mnie w domu mit Mikołaja nigdy nie został obalony? Z wiekiem sami doszliśmy do tego,że to rodzice kupują prezenty. Mimo to ja nadal uważam,że Mikołaj istnieje- w mojej głowie i sercu :)



2 komentarze:

  1. Mikołaj to wspaniała legenda i warto zachować ją w sercu.
    Dziewczynki ślicznie wyglądały, mama również. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam się, że ja też w głębi duszy mam nadzieję, ze Mikołaj jednak istnieje. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń