sobota, 25 stycznia 2014

Ciuchowe szaleństwo czyli rewia mody dla nieletnich :)

  No w końcu mogłam się wybrać na miasto- gdyż miałam z kim ;) Moja sis przyjechała w odwiedziny więc spokojnie mogłam zaryzykować dłuższy wypad z karmieniem w międzyczasie. W końcu 4 ręce są- nie  :D
No to wczoraj wybrałyśmy sie do miasta, pochodziłyśmy tu i tam i w jednym sklepie wyprzedawali świątecznie pierdołki. Jednym z takich pierdołek były kamizelki słonie :D Piękne szare kamizelki z różowym brzuszkiem, ogonkiem i głową słonia na kapturze. zakochałam sie w tych kamizelkach od  pierwszego wejrzenia i od razu i wyobraziłam sobie, jak moje dziewczyny będą genialnie w tym wyglądać :D Niestety to były ostatnie 3 kamizelki i jeden rozmiar- na 18 miesięcy ale co tam- dziewczyny urosną szybciej niż mi sie zdaje. No i wzięłam dwie kamizelki- każda po 2,50!!! To jak za darmo! Moja sis wzięła trzecią, i tak wyczyściłyśmy półkę hehe.
  No i tak chowając kamizelki do szafy przypomniałam sobie,że przy okazji odwiedzin znajomych podostawałam mnóstwo rzeczy na ok 9-12 miesięcy- moim ulubionym prezentem jest komplet sukienuś od dziadków- z mini torebeczkami :D no i bluzeczki Mini Mouse z opaskami  :D aj jest tego jest i obiecuje foto relację w przyszłości :D











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz