wtorek, 25 listopada 2014

Ach co to była za impreza :)

19 Listopada moje pannice miały rocznicę swoich urodzin. Pierwszą rocznicę. Niby tylko rok,ale aż rok. Nie uważacie,że te pierwsze urodziny są najważniejsze w życiu? A bynajmniej tak są obchodzone. Ja uważam,że roczek to jest krok milowy w życiu dziecka. W 12 miesięcy tyle się stało, tyle dziecko nauczyło i zdobyło mnóstwo nowych umiejętność. Z leżącego, praktycznie nie widzącego i nie słyszącego maleństwa dziecko staje się chodzącym( jak w naszym przypadku) widzącym i słyszącym małym dorosłym ;) Ach ale dosyć gadania- o to foto relacja z naszego roczku :D
  Damy były ubrane w sukieneczki z tiulem :)  A co- muszą wyglądać najlepiej na swojej imprezie :) I szczerze- sukienusie z Pepco są :)


   Tort wykonany przez znajomą podbił serca wszystkich gości! Był on po prostu mega! Spójrzcie na detale- nawet kolor oczu czy włosów jest różny! Małe kolczyki i opaski także były różne! Ja bym na to nie wpadła. A poza wyglądem, to i smakował,że ach :D Polecam!



Słynne wybieranie roczniaków. Co moje pannice wybrały? Różaniec :P Ale bądźmy realistami- wybrały go tylko dlatego,że był błyszcząco czerwony- a kobiety lubą błyskotki :P Zaraz po różańcu były obrączki. Reszta, czyli pieniacze i kieliszek- dam w ogóle nie interesowała. Więc co z tego wyniknie? Któż to wie :)







7 komentarzy:

  1. U mnie była książeczka i aparat fotograficzny, ale była chwila wahania u Młodego nad różańcem(był brązowy i nie świecił ) :)) Sto lat w zdrowiu i radości!!

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja o wybieraniu pierwsze słyszę. Poleciałam spytać wujka Google i już wiem. Nie planowałam takiej zabawy i nie wiem czy ja zrobię na roczku, nie wierzę w przesądy. :)
    Sukieneczki śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  3. jej pamietam jak dołączyłam na forum belly i dziewczyny czekały na wieści od Ciebie czy juz po :) a tu juz rok minął
    zdrówka dla solenizantek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo, co ja czytam, Ty również byłaś na belly? Ja właśnie tam siedzę w lipcówkach 2015 hehe :) cudowne masz córeczki! Wszystkiego najlepszego dla nich z okazji pierwszych urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak byłam byłam :) Jus dawno tam nie zaglądałam, bo czasu brak!! Pozdrówcie ode mnie dziewczyny :*

    OdpowiedzUsuń