piątek, 7 lutego 2014

Park i babcie.

   Dzisiaj tak trochę z innej beczki.:)
Jak to bywa z małymi dziećmi spacery to codzienny obowiązek. Małe łapią powiew świeżego powietrza a ja odchamiam się od domowych pieleszy. No więc chodzimy codziennie- o ile pogoda pozwala. Właśnie- pogoda. W tym roku to już jej odbija totalnie- jest Luty a u nas w parku kwiatki zaczynają kwitnąć! No ale oprócz kwiatów w parku mamy jeszcze kilka innych atrakcji. Jest szklarnia z ogromnymi kaktusami, jest przepiękny ogród różany. W całym parku są ławki z dedykacjami dla tych co odeszli- co uważam,za przepiękny gest ze strony rodziny czy znajomych. A mamy także mały stawik w którym rządzą kaczki, gęsi i łabędzie :) Ja zawsze jak wybieram się do parku na spacer zabieram ze sobą trochę chleba dla wiecznie głodnych kaczek, a także biorę orzeszki dla wiewiórek :) Uwierzcie mi, jeszcze nigdy nie widziałam tylu wiewiórek w jednym miejscu- na dodatek tak blisko podchodzących do ludzi :) I tak chodząc po parku myślami umykam do przodu- jak to będę tu przychodzić na spacery z małymi- już tupczącymi gagadkami :) no i oczywiście razem będziemy karmić wiewiórki i kaczuszki :P




   Wracając ze spaceru minęłam pewną babcię. Oczywiście ja swoim wózkiem zbudzam ogólne zamieszanie- więc i babcia sie nie oparła :) Były ochy i achy, zaglądanie, standardowe pytania jaka pleć dzieci, ile mają i czy jest dużo roboty :) I tak rozmawiając z tą jakże uroczą babcią zdałam sobie sprawę,że ja takich słów od mojej babci nigdy już nie usłyszę.....moja babcia odeszła jak byłam w 28 tygodniu ciąży i nie doczekała prawnucząt...a ja nie mogłam polecieć na ostatnie pożegnanie...i tak mi sie jakoś smutno zrobiło bo nie będzie mi dane dzielić się tym podwójnym szczęściem z moją ukochaną babcią., ale za to mam nadzieję,że moje małe dziewczyny długo będą cieszyć się swoimi babciami.
   A propos-w ten sam dzień przylatywała babcia moich dzieci od strony męża. Całe sześć tygodni będzie babcia rozpieszczać i zajmować sie wnuczkami a ja w końcu będę mogła spokojnie wypić ciepłą herbatę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz