niedziela, 10 maja 2015

Moda dla mamy i córek- nasza wersja :)

 Witajcie. Tęsknicie? My bardzo ;( Do tego ten wstrętny tydzień.... Zaczęło się od uśpienia biednego psiaka, a skończyło się na dwóch guzach u Hani....masakra. Mam nadzieję,że następny tydzień będzie lepszy...
    Dla zmiany tematu na coś milszego, chciałabym pochwalić się moim pierwszym takim projektem- Mama i córki w tym samym stylu. Okazja była idealna- impreza imieninowa cioci Moniki.
   Zaczęłam delikatnie- od opasek i koloru ubrań. Dzisiaj u całej trójki było połączenie szarej góry i granatowego dołu. Co do opasek- Wiecie,że cenię sobie ludzi, którzy swoją ciężką pracą tworzą przeróżne cuda, dlatego też muszę pochwalić kolejną uzdolnioną osobę:  Opaseczki-dla-dziewczynki-i-chłopca to kobieta, która na moją prośbę wykonała dla mnie trzy małe dzieła sztuki.  Nie są to opaski na co dzień, ale właśnie takich- elegantszych ozdób rakowało mi w bliźniaczej garderobie. I jak? Mogą być? Rodzinie bardzo się podobało :)

    Na koniec małe pytanko. Czy uważacie,że takie samo ubieranie mamy i dzieci to objaw niedojrzałości? Jestem ciekawa jak inni odbierają takie modowe szaleństwa.  Dla mnie jest to zabawa- tak samo jak identyczne ubieranie bliźniaczek- i nie uważam aby było coś nie tak z moja osobą :D No chyba że zacznę ubierać siebie i dziewczyny identyko- kropka kropkę (łącznie z pampersem :P) to palnijcie mnie w główkę :D





13 komentarzy:

  1. Taki sam styl u mamy i córki jest słodki. Byle nie przesadzić. Ja niestety nie mam na to czasu, praca na szaleństwa nie pozwala, ale doceniam u innych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przede wszystkim ogromne gratulacje :) Pamiętam/czytałam Twoją historię, bardzo się cieszę, że teraz masz przy sobie dwa Maluchy:).
    Wiesz, fajnie teraz wygląda, potem córeczki będą zachwycone, a potem (gdy urosną troszkę większe) będzie 'Mamo, jak Ty wyglądasz' :) Ubieraj się tak póki Małe Ci na to 'pozwalają' ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł. Podobne ubrania zawsze wyglądają uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam wytrwałość, maluszki śliczne :)
    http://darmochaznetu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale słodkie maluszki! Aż miło popatrzeć :)

    http://www.mama-pelen-etat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. naprawdę ładnie, mama i córka pięknie wyglądacie

    zapraszamy na naszego fb: https://www.facebook.com/pandastylePL/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka mama takie córki! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko super, bardzo się cieszę razem z wamim :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł z ubraniami, to zawszę wygląda uroczo!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie też bardzo podobają się te zestawy dla mam i córek :) Sama na pewno kupię coś podobnego, będąc w ciąży.

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacja. ALe nie wiem czy dała bym sobie radę z bliźniakami.

    OdpowiedzUsuń